Noua colecție propune consumatorului modern și dinamic o serie întreagă de pantofi și accesorii care redefinesc, prin calitate și design confortul. Elementele de noutate (inserții, aplicații), juxtapunerile dintre materialele din piele naturală și elementele tehnologice cromatica elaborată și surpinzătoare, liniile stilizate după noile tendințe sunt punctele centrale în jurul cărora colecția de toamnă iarnă gravitează.
Campania de imagine, continuă, printr-un nou capitol să celebreze valoare absolută a brandului IL PASSO: diversitatea. Caracterul liber și independent, dinamismul și mobilitatea sunt valori în jurul cărora gravitează noua direcție de imagine. Un manifest subtil despre sinceritate și esențializarea imaginii, despre noul cod și limbaj al frumuseții.
”Diversitatea este un avantaj care a duce cu sine cultură și progres. O lume contemporană, a prezentului continuu are nevoie de valori în jurul cărora oamenii trebuie sa se coaguleze pentru a putea continua proiectul speranței pentru un viitor mai bun. A cuceri noi teritorii de libertate, dincolo de ce s-a stabilit deja este nu numai o onoare dar și o datorie”. (Art director, Maria Pălie)
Prin colecția de toamnă-iarnă 2018 brandul IL PASSO marchează o nouă etapă în strategia de imagine, comunicare și repoziționare.