Tommy Hilfiger a inceput colaborarea cu platforma de invatare online, FutureLearn, ca sa inspire schimbarea prin proiectarea si crearea accesului la un portofoliu unic de cursuri educationale cu un important impact social
Tommy Hilfiger anunta lansarea cursului online, disponibil gratuit, care exploreaza cum putem avea un mod de viata sustenabil, gazduit de artista multi-gen si activista pentru sustenabilitate, Mogli. Pornind de la convingerea comuna ca pentru a crea un viitor mai bun trebuie intai sa cream cele mai bune versiuni ale noastre, cursul este disponibil gratuit pe FutureLearn.com, putand fi accesat pe dispozitive mobile, tablete si computer, incepand din data 1 Martie 2021.
FutureLearn transforma educatia, oferind publicului acces la cursuri esentiale, facand ca experienta de invatare online sa fie placuta si accesibila. Prin intermediul miilor de cursuri predate de universitati si organizatii de talie mondiala, inclusiv King’s College London si Johns Hopkins University, cursantii pot dezvolta prin educatie de la distanta hobby-uri, noi abilitati si expertiza menita sa ii ajute in schimbarea carierei. Pentru concepera cursului dedicat explorarii vietii sustenabile, o echipa de experti acrediati s-a ocupat de cercetarea, dezvoltarea si modelarea acestuia, pentru a se asigura ca indeplineste cele mai inalte standarde educationale. Exploreaza legatura dintre alegerile sanatoase de viata si traiul sustenabil, oferind un mix intre storytelling, dialog, dezvoltarea de noi cunostinte sociale si celebrarea progresului. Gazduit de activista Mogli, cursul dureaza doua saptamani si poate fi finalizat in ritmul cursantului.
Prima saptamana:
- Descopera: Mogli face o prezentare introductiva a cursului prin care ii va purta pe utilizatori intr-o calatorie catre un stil de viata mai sustenabil.
- Exploreaza: Utilizatorii exploreaza problema consumului excesiv, consecintele pe care le are asupra planetei noastre si potentiale solutii.
- Viseaza: Mogli isi impartaseste visele pentru viitorul planetei, de asemenea explorand si obiectivele Natiunilor Unite ce vizeaza dezvoltarea sustenabila.
- Reflecteaza: Utilizatorii discuta despre cum sa avanseze impreuna pentru schimbare (”move forward together for change”).
A doua saptamana:
- Discutati: Utilizatorii isi constientizeaza propriul stil de viata si fac un bilant al acestuia.
- Provocare: Mogli isi dezvaluie calatoria personala catre un stil de viata mai sustenabil si vorbeste despre persoanele care au inspirat-o spre schimbari pozitive.
- Actiune: Pornind de la propriile experiente, Mogli impartaseste cum sa fii curajos si indraznet.
- Incheiere: Utilizatorii dau un test recapituland ceea ce au invatat de-a lungul cursului.
Din dorinta de a dota pe deplin participantii cu instrumentele si intelegerea necesare pentru a stimula schimbarile sociale, Tommy Hilfiger a conceput patru cursuri FutureLearn ce se concentreaza pe cresterea increderii de sine, comunitatea LGBTQIA +, si construirea unei comunitati, care vor fi lansate in saptamanile urmatoare. Prin intermediul platformei, participantii vor avea un spatiu sigur pentru a explora experiente diverse, a-si impartasi visele personale si provocarile unice.
Alaturi de cursurile FutureLearn, Tommy Hilfiger va sustine o serie de discutii live pe canalele sale sociale globale pentru a oferi tips &tricks de viata suplimentare, de forma scurta. Pentru mai multe informatii cu privire la angajamentele de sustenabilitate ale lui Tommy Hilfiger, accesati sustainability.tommy.com. Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
UNDE: FutureLearn.com
CAND: 1 Martie, 2021
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.