Brandul Tommy Hilfiger este încântat să dezvăluie colecția TommyXZendaya rezultată în urma colaborării dintre designerul american emblematic Tommy Hilfiger și actrița și ambasadoarea la nivel global a colecțiilor TOMMY HILFIGER pentru femei, Zendaya. Colecția va fi disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate, începând cu 16 aprilie 2019.
Prima colecție TommyXZendaya este o celebrare a femeii puternice, emblematice pentru anii ‘70, spunând totodată povestea prezentării de modă Battle of Verisailles ce a avut loc în acea vreme și declarația autentică făcută de modelele americane care au urcat pe podium.
Look-ul este puternic și încrezător, cu siluete structurate, incluzând pantaloni jeans și costume cu talie înaltă, realizate într-o paletă bogată de culori crem, bleumarin, burgundy și roșu Cabernet și literele “Z” și “T” brodate. Dungile curcubeu și printurile multicolore inspirate de zodiac adaugă o notă jucăușă colecției, de la rochii feminine lungi până la cămăși de satin. Costumul clasic este actualizat cu un twist modern, cu pantaloni largi și blazerele taliei înguste reimaginate în imprimeuri roșu Cabernet și crem. De la îmbrăcăminte și accesorii la costume de baie și lenjerie de corp, colecția îmbrățișează nostalgia trecutului, în timp de privește spre viitor, îmbinând stilul unic și încrezător al actriței Zendaya cu ADN-ul clasic și cool american al brandului.
Colecția TommyXZendaya pentru primăvară 2019 realizată în colaborare, va fi prezentată în premieră în cadrul spectacolului de modă experiențial TOMMYNOW ce va avea loc în timpul Paris Fashion Week pe 2 martie. Look-urile de podium vor fi disponibile în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate.
Despre Sarkk
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.