Tommy Hilfiger a venit la Paris împreună cu ambasadoarea de brand la nivel global Zendaya pentru a celebra colaborarea dintre cei doi inspirată de imaginile emblematice ale anilor ’70 și de prezentarea de modă Battle of Versailles din 1973.
Evenimentul experiențial a celebrat inclusivitatea în modă, cu ținute de podium pentru femei disponibile într-un ecosistem de canale de cumpărare prezente în peste 70 de țări.
Brandul Tommy Hilfiger anunță evenimentul experiențial de modă TOMMYNOW Primăvară 2019 ce prezintă colecția colaborativă TommyXZendaya. Show-ul a celebrat și onorat femeile puternice, emblematice pentru cultura pop americană a anilor ‘70, precum și prezentarea de modă Battle of Versailles din 1973 și declarația autentică făcută de modelele americane care au urcat pe podium.
Show-ul de modă TOMMYNOW din acest sezon continuă să aducă la viață spiritul brandului pentru consumatorii din întreaga lume. Din toamna anului 2016, spectacolul a călătorit în orașe din America de Nord, Europa și Asia, iar fiecare oprire continuă să îmbine brandul TOMMY HILFIGER cu energia optimistă și tinerească a audiențelor locale. “TOMMYNOW Presents TommyXZendaya” a avut loc sâmbătă, 2 martie 2019, ora 22:00 (ora locală), prezentând colecția colaborativă TommyXZendaya Primăvară 2019 la Théâtre des Champs-Élysées. Evenimentul s-a desfășurat sub formatul de sucess “See Now, Buy Now” semnat Tommy Hilfiger, iar ținutele de podium au fost disponibile imediat printr-un ecosistem de canale de cumpărare în peste 70 de țări.
MESAJUL COLECȚIEI
AMERICANI LA PARIS
În acest sezon, TOMMYNOW descinde în Orașul Luminilor pentru dubutul TommyXZendaya, prima colecție colaborativă realizată de Tommy Hilfiger și Zendaya, ambasadoarea de brand la nivel global pentru colecțiile dedicate femeilor. Spectacolul a fost inspirit de Battle of Versailles din 1973, când o nouă generație de supermodele a adus vestimentația americană pe podiumul european cu un șarm și charismă fără precedent.
Printurile zodiacale desenate de mână formează o piatră de temelie a pozitivității, împreună cu o croială precisă care oferă un twist vibrant vestimentației masculine. Puloverele și rochiile denotă încredere, în timp ce articolele vestimentare din piele și siluetele sexy din denim permit feminității să ocupe centrul scenei.
Primăvara 2019 celebrează optimismul și puterea femeii moderne din zilele noastre, în timp ce acordă un omagiu emblemelor anilor ’70 și culturii libere a erei care l-au inspirit pe Tommy să deschidă primul său magazin, People’s Place.
distribuția
Pentru a aduce la viață inspirația Battle of Versailles, o distribuție emblematică a adus la un loc supermodele iconice care au revoluționat lumea modei de-a lungul a mai mult de patru decenii.
Muza modei, regina disco a anilor ’70, imaginea vieții de noapte pariziene și pop star-ul anilor ’80 Grace Jones a încheiat show-ul. Acesteia i s-a alăturat Pat Cleveland, primul supermodel de culoare din lume care, de asemenea, a prezentat pe podiumul original al Battle of Versailles din 1973. Beverly Johnson, primul supermodel african-american care a apărut pe coperta revistei Vogue din Statele Unite, precum și supermodelul și actrița Beverly Peele, care a fost prezentă în peste 250 de coperți ale revistelor de modă au fost și ele parte a spectacolului. Veronica Webb, prima femeie african-americană care a semnat un contract important cu brandul de cosmetice Revlon a urcat, de asemenea, pe podium, împreună cu supermodelele anilor ’90 Debra Shaw și Chrystèle Saint Louis Augustin, și supermodelul Vogue Brandi Quinones.
Supermodelelor revoluționare li s-au alăturat talente de renume ale zilelor noastre, incluzându-le pe Jourdan Dunn și Winnie Harlow, care au fost parte a spectacolelor și poveștii brandului Tommy Hilfiger de aproape zece ani. Un nou val de modele a urcat, de asemenea, pe podiumul TOMMYNOW, inclusiv Anita Marshall, Thais Borges și Carissa Pinkston.
TOMMYNOW PREZINTĂ TOMMYXZENDAYA
Peste 1350 de invitați, incluzând presa, cumpărători, vedete, influenceri ai industriei și clienți parizieni au fost invitați să se bucure de experiențe de modă inspiraționale și neașteptate. Imediat ce invitații au intrat în Théâtre des Champs-Élysées, au pășit înapoi în trecut, într-un disco al anilor ’70, cu jocuri de arcadă retro precum Pac-Man și Space Invaders prezente în locație. La magazinul pop-up, fanii au putut cumpăra design-uri inspirate de zodiac din colecția colaborativă TommyXZendaya Primăvară 2019. Muzica de club specifică anilor ’70 a condus audiența în holul principal, unde peste 70 de roller skaters au ocupat podiumul iluminat inspirat de ringurile de dans disco pentru a oferi o reprezentație dinamică ce a adus spectacolul în plină desfășurare. Supermodele emblematice din anii ’70, ’80 și ’90 au preluat apoi podiumul, atrăgând spectatorii care urmăreau show-ul de pe marginea scenei în lumea TommyXZendaya.
PARTENERIATE INOVATIVE
Tommy Hilfiger continuă să colaboreze cu o serie de companii inovative pentru a crea activări inspiraționale. În acest sezon, brandul va colabora cu Unfold, o aplicație care le permite userilor să creeze și să publice materiale elaborate pentru social media cu ajutorul șabloanelor sale distinctive, axate pe design și instrumentele de text. Începând cu 27 februarie, 15 șabloane brand-uite cu TOMMY HILFIGER vor fi disponibile pentru fanii din întreaga lume pe Unfold, astfel încât aceștia să poate adăuga un twist postărilor pe care le fac. Pentru a marca această colaborare, co-fondatorii Unfold, Alfonso Cobo și Andy McCune vor prelua postările Instagram TOMMY HILFIGER pentru prezentarea de modă, surprinzând moment din backstage până în primul rând.
#TOMMYNOW
#TommyXZendaya
#TommyHilfiger
Instagram: @TommyHilfiger
Snapchat: TommyHilfiger
Twitter: @TommyHilfiger
Facebook: Tommy Hilfiger
YouTube: Tommy Hilfiger
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Despre Sarkk
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.