Pentru a crea videoclipurile, Calvin Klein a colaborat cu Google Zoo, una dintre cele mai creative resurse Google, pentru a analiza căutările de top din Europa referitoare la întrebările legate de sutien. Prin această metodă de analizare a audienței, Calvin Klein a creat o serie de videoclipuri sub umbrela brand-ului, care răspund direct la cele mai presante întrebări ale consumatorilor legate de sutien, cu privire la mărimi și confort. Videoclipurile sunt realizate într-un cadru informal și prezintă două persoane care vorbesc deschis despre mărimea și potrivirea sutienelor lor. Acest format de conversație a fost ales în urma unor cercetări aprofundate efectuate cu Google Zoo, al căror rezultat indică faptul că publicul consumator rezonează și reacționează la o abordare informativă și autentică.
Videoclipurile disponibile pe YouTube acoperă toate modelele de sutien, de la cele clasice până la balconette, sau cele fără armătură și căptușeală, cele fără bretele, bralette și acum, sutienul nou lansat, dedicat alăptării. Sutienul pentru alăptare este primul accesoriu de maternitate Calvin Klein și a fost creat ca urmare a parteneriatului cu Google. Cercetările au arătat că sutienele pentru alăptare, indiferent dacă au fost cu privire la un brand anume sau nu, au avut un volum mare de căutări în Europa, iar Calvin Klein a folosit aceste date pentru a-și extinde oferta. Sutienul pentru alăptare are linia asemănătoare cu cea a sutienului bralette clasic, cupele sunt întărite și au un sistem practic pentru o desfacere ușoară, cu burete detașabil și multiple metode de ajustare pentru confortul necesar, atunci când intervin modificări ale dimensiunii sânilor și ale corpului.
#CKunfiltered: Bra Talk încearcă să interacționeze cu noii consumatori de pe platforma YouTube și să dezvolte relația directă cu consumatorul, oferind opinii de specialitate, descoperind sfaturi utile și metode de măsurare pentru ca fiecare să-și găsească sutienul optim. Această inițiativă este construită începând de la consumator în sus și este bazată pe date și informații despre consumatori, printr-o abordare pur digitală. Proiectul a fost dezvoltat cu scopul de a crea conexiuni de lungă durată cu audiențe noi și existente, pornind de la luarea unor decizii pe baza datelor adunate.
#CKunfiltered: Vă invităm să urmăriți și să explorați videoclipurile Bra Talk pe canalul YouTube Calvin Klein.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle la nivel global ce exemplifică idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare. Compania urmărește să transmită emoție și să inspire publicul folosind imagini incitante și linii surprinzătoare ce trezesc simțurile.
Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin estetica, simplă, curată și modele inovative.