YO Sirop de fructe lansează campania „60 de ani de experiențe”

logo-yo-60-ani

Siropul YO împlinește anul acesta 60 de ani, ani ce reprezintă nu doar un simplu număr, ci o serie de experiențe din care a deprins tot ce a fost mai bun, a învățat, s-a dezvoltat, s-a perfecționat și cel mai important, a acumulat experiență. Cu această ocazie, YO Sirop de fructe lansează campania „60 de ani de experiențe”, în care îi provoacă pe consumatori să dobândească cât mai multe experiențe până la vârsta de 60 de ani.

 „După 60 de ani de experiențe, brand-ul YO Sirop de fructe lansează consumatorilor săi următoarea provocare: să-și toarne un pahar de sirop YO cu apă minerală și să se lase purtați de gustul copilăriei. Pasul următor ar fi să ia o hârtie, să scrie toate experiențele pe care și-ar dori să le trăiască până la 60 de ani, iar apoi să păstreze hârtia într-o cutie de amintiri, sticluță cu mesaje sau într-o carte. Aceste rezoluții pot deveni astfel niște obiective pe termen lung.” a explicat Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker.

Campania „60 de ani de experiențe” se va desfășura pe pagina oficială de Facebook a brandului YO Sirop de fructe în perioada 7 octombrie-7 noiembrie 2016.

Siropurile YO sunt rezultatul a 60 de ani de experiențe

Siropurile YO sunt originare din Austria, fiind cel mai popular brand de siropuri de fructe. Apreciat în egală măsură de copii și de bunici, siropurile YO sunt făcute din fructe de cea mai bună calitate, supuse unui sistem de control al calității fructelor extrem de riguros. Totodată, producătorii siropurilor de fructe YO au dezvoltat un dop unic, antipicurare, cu scopul de a evita murdărirea sticlei. De asemenea, siropurile YO sunt ambalate într-o sticlă foarte rezistentă, din PET transparent, mutistratificat.

 „Ideea acestei campanii a plecat de la faptul că în Austria, oamenii consumă acest sirop încă de când erau copii. Fiecare înghițitură îi scufundă într-o mare de amintiri de atunci și de peste timp. În România avem 11 astfel de posibilități (zmeură, soc, coacăze negre, coacăze roșii, căpșuni, fructe de pădure, lămâie, cireșe, măr & plante aromatice sau diverse combinații multivitamin), de momente de pauză, analiză sau de reîncărcare a bateriilor cu acest sirop de fructe, pe care să îl consumăm cu apă sau limonadă.”, a mai adaugat Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker.

De asemenea, siropul de fructe YO este foarte îndrăgit și în alte țări din Europa, precum Germania, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croația, Italia.

În România, siropurile de fructe YO sunt distribuite de Maresi Foodbroker SRL şi se găsesc în toate marile lanțuri de magazine Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Billa, Selgros. Prețul recomandat pentru o sticlă de 0,7 l este de 12.99-13.59 lei.

Trimite mai departe